Subject: Vastuskiri Väike-Maarja vallavalitsuselt
From: Indrek Kesküla <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "rmk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 14:34:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Marko Mund

Anname Teile kiire tagasiside.

1.	Te teavitasite Väike-Maarja vallavalitsust, et Keskkonnaamet on
andnud loa teha sanitaarraiet aadressil Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja
vald, Ebavere küla, Porkuni metskond 40, metsaeraldised 1, 3, 5.
Väike-Maarja vallavalitsusele kättesaadava info kohaselt ei toimu
sanitaarraiet Porkuni metskond 40, metsaeraldised 1, 3, 5 ning
Keskkonnaamet ei ole vastavat korraldust andnud. Kui Teil on teistsuguseid
andmed, palun informeerige nendest Väike-Maarja vallavalitsust.

2.	Väike-Maarja vallavalitsus teavitas oma kodulehel ja
sotsiaalmeedia kanalil avalikkust Ebavere terviseradade ühel rajalõigul
tehtava korrastustööga. Tegevus toimub Porkuni metskond 40 kinnistul
metsaeraldistel 18 ja 901 vastavalt metsateatistele nr 50001152826 ja
50001158127. Tegevus on seotud Sisekaitseakadeemia õppesõiduväljaku
arendusega. Tegime vastava uudise Väike-Maarja vallavalitsuse kodulehel ja
sotsiaalmeedias täpsemaks, et üheselt oleks aru saada, millises osas
tegevused toimuvad. Link koduleheküljel olevale infole:
<https://v-maarja.ee/et/uudised/-/asset_publisher/aC1nHn1E5EhL/content/id/
43542140?redirect=https%3A%2F%2Fv-maarja.ee>
https://v-maarja.ee/et/uudised/-/asset_publisher/aC1nHn1E5EhL/content/id/4
3542140?redirect=https%3A%2F%2Fv-maarja.ee

Parimate soovidega

Indrek Kesküla

Tel 5107460