Subject: Radikaliseerumise töörühma liikme nimetamine
From: "Tormi Kotkas - HTM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Jüri Vlassov <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Liisa Lints - HTM" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 17:57:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud, Henry Timberg!

Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt osaleb radikaliseerumise töörühmas 
Liisa Lints, rahvusvahelise noortepoliitika peaekspert.

Lugupidamisega

Tormi Kotkas
huvihariduse ja noorsootöö juht
Noorte- ja andepoliitika osakond
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 7350303 | mob 56646278
[email-masked]
www.hm.ee <https://www.hm.ee>  |  <https://fb.com/haridusministeerium> 
fb.com/haridusministeerium | twitter.com/haridusmin 
<https://twitter.com/haridusmin>