Subject: Webdesktop: Informatsiooni küsimine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 15:50:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Reg. number: 13.2-1/5089
Reg. kuupäev: 14.08.2025
Sisu: Palutakse andmeid Eestis elavate Pakistani kodanike ja vanglas 
kinnipeetavate ning kohtu all olevate Pakistani kodanike kohta

Tere!

Palun teie sisendit vastamisel Pakistani saatkonnale (küsimus nr 1).

-- 
Karen Tikenberg
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.