Subject: Liinitrassi kaitsevööndi puhastamine võsast ja puudest. Maa- ja Ruumiamet 27.08.2025 nr 7-1/25/12922-2
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "RMK" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 16:07:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Titol ForEst OÜ

Teavitasite, et Titol ForEst OÜ teostab Elektrilevi OÜ tellimusel 01.09.2025 
kuni 29.09.2025 liinikoridori hooldustöid muulhulgas ka alljärgnevatel 
kinnisasjadel. Hooldustööde käigus teostatakse okste ja põõsaste raiumist 
ning puude langetamist kaitsevööndi ulatuses.

Maakond

Vald

Asustusüksus

Aadress

Katastritunnus

Kasutaja

Ida-Viru

Alutaguse vald

Konsu küla

Teenurga

13001:001:1339

 -

Ida-Viru

Alutaguse vald

Konsu küla

Risti

13001:001:1340

 -

Ida-Viru

Alutaguse vald

Kuremäe küla

Kraavistiku

13001:001:0456

 -

Eelnimetatud Teenurga ja Risti kinnisasjad on riigivara, mille volitatud 
asutus on Maa- ja Ruumiamet. Kraavistiku katastriüksuse puhul on tegemist 
reformimata maaga, mille omanikku ei ole maareformi käigus veel kindlaks 
määratud.

Maa- ja Ruumiamet kooskõlastab liinikoridori hooldustööd järgmistel 
tingimustel:

1)     raietööd tuleb kooskõlastada Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK) 
ning materjal tuleb virnastada RMK poolt näidatud asukohta;

2)     tööde käigus ei kahjustata riigile kuuluvaid kinnisasju ning pärast 
tööde teostamist taastatakse kinnisasjadel heakord;

3)     Maa- ja Ruumiametile ei kaasne kinnisasjadel teostatavate töödega 
seoses rahalisi ega muid kohustusi.

Juhime tähelepanu, et teavituses olid ka Kloostripõllu (22901:003:0026), 
Georgi (22901:003:0028) ja Kloostri võõrastemaja (22901:004:0028) 
kinnisasjad, mille valitseja on Siseministeerium. Nimetatud kinnisasjade 
osas palume kooskõlastuse saamiseks pöörduda Siseministeeriumi poole 
(e-posti aadressil [email-masked]).

Kontaktinfo
Maa- ja Ruumiamet
Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
e-post [email-masked]
telefon 665 0600
www.maaruum.ee