Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 14:59:03 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/19993 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Paju tänav // Pedeli 
virgestusala 1 // Piiririba lõik 1 // Pärna pst 15 // 19 // Pärna puiestee 
T1 // Pärna puiestee T3 // Tartu tänav T1 // Viljandi tn 33 // Viljandi 
tänav T1 (Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kuna kasutusteatisega rajati siderajatis Eesti 
Vabariigi piiririba (85501:001:0853; Piiririba lõik 1) maa-alale (Riigipiiri 
seadus1 § 6 lg 1 ja 4, §9prim6 lg 7), esitame eelnõu Siseministeeriumile ja 
Politsei- ja Piirivalveametile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27516682> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 507206), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.