Subject: Mure päästeameti vastuse puudumise ja tuleohutuskontrolli tellimise üle
From: Tuule Kisuvere Korteriühistu <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 12:31:57 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Siseministeerium,

Soovime pöörduda Teie poole seoses Päästeameti tegevusega. Oleme meie 
kortermaja elanike nimel võtnud korduvalt ühendust Päästeametiga, et tellida 
tuleohutuskontroll ning saada inspektorilt ametlikke ettekirjutisi ohutuse 
parandamiseks. Oleme pöördunud nende poole kolme erineva kanali kaudu, kuid 
kahjuks ei ole me juba üle kuu aja saanud mitte mingisugust vastust.

See on tekitanud meis tõsist pettumust ja muret, sest arvasime, et inimeste 
ohutus kortermajades on Eestis üks selge prioriteet. Risk elanike elule ja 
tervisele on suur, eriti kui tegemist on hoonega, kus kasutatakse 
tahkekütet. Sellises olukorras on süsteemne ja professionaalne 
tuleohutusjärelevalve äärmiselt oluline.

Soovime siiralt panustada ohutuma elukeskkonna loomisesse ning oleme valmis 
tegema koostööd, kuid kahjuks tundub, et Päästeamet ei reageeri meie 
pöördumistele ega näita huvi elanike murede vastu. Palume Siseministeeriumil 
kontrollida olukorda ning anda meile teada, kuidas tagatakse kortermajade 
elanike ohutus ning kuidas peaksime edasi toimima, et ametlik 
tuleohutuskontroll saaks teostatud.

Ette tänades ja kiiret reageerimist oodates,

Rene Säkk

KÜ Tuule, Kisuvere