Subject: EL siseturvalisupoliitika fondide seirekomisjon _ReM
From: "Aare Kasemets" <[email-masked]>
To: "Kai Raja" <[email-masked]>
Cc: "Kevin Kirs" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Aug 2023 10:12:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Meie telefonivestluse jäljes teavitan teie 18.08.2023 kirja nr 14-13.2/20-1 
asjus, et endise Maaeluministeeriumi ja samuti endise Rahandusministeeriumi 
regionaalpoliitika suuna osakondade esindajad, kes nüüd on koos Regionaal- 
ja Põllumajandusministeeriumis (ReM), ei ole varem Euroopa Liidu 2021–2027 
rahastusperioodi siseturvalisuspoliitika fondide seirekomisjoni töös 
osalenud, ning seetõttu ei ole ReM-ist tulnud ettepanekuid liikme 
nimetamiseks.

Teine põhjus on selles, et fondi teemad ei ole otseselt seotud ReM-i 
osakondade tänaste põhiülesannetega (ühinemistega seotud töökoormus on 
suur).

Samas mõistame EE2035, STAK 2030, PõKa 2030 jm mõjueesmärkide valguses, et 
strateegilise juhtimise tasandil on vaja SiM-i ja ReM-i koostööd süvendada, 
sest inimeste turvalisus kui baasvajadus on oluline kogu Eestis.

Heade soovidega,

Aare

****

Aare Kasemets PhD

Mõjude hindamise ja kaasamise nõunik

Strateegia ja finantsosakond (SFO)

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Tel (372) 56 48 98 69 / 62 56 132 / aare1skype

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

**

Adviser in regulatory impact asssessment and civic engagement

Department of Strategy and Finance

Ministry of Regional Affairs and Agriculture www.agri.ee 
<http://www.agri.ee>

Lai str 39/41 / 15 056, Tallinn, Estonia